Pohyb a sportovní výživa

"Se správnou výživou k dokonalejšímu pohybu a vytrvalosti bez únavy a vyčerpání."

POHYB

JEHO PRAVIDLA :

  • Pohyb je nejdůležitější součástí našeho života
    - měl by být denně minimálně 30 minut
  • Jsou dva typy pohybu a měly by být oba zahrnuty do sportovního plánu
  • Třetí typ pohybu je jejich kombinací

1. aerobní (vytrvalostní)

UKÁZKA AEROBNÍHO POHYBU např. BĚH NA BĚŽKÁCH

"Vyberte si tu pravou běžku právě pro vás za tu nejlepší možnou cenu a bez rizika a vychutnejte si přirozený a zdravý pohyb na vašich správných běžkách "

Přečtěte si zde :)

2. anaerobní (tzv. silový trénink)

3. intervalový (aerobní i anaerobní) :

- jak na zvýšení kondice, tak i na snížení tuků

- intenzivní cvičení s pauzami

UKÁZKA INTERVALOVÉHO POHYBU NA DVD

"Udržte si formu během pouhých 30 minut denně pod dohledem profesionálních trenérů z pohodlí vašeho domova "

Více tady :) 

(Možné objednání v našem centru:))

S pohybem souvisí i výživa :

- protože, jen 20% úspěchu je v pohybu, ale 80% úspěchu je ve výživě     

- bez správné výživy nemůže tělo podávat nejlepší výkon, rychleji se unaví a může dojít i ke zranění.

- Je velice důležitá, jak před sportem, při něm a po sportu na regeneraci svalů a těla

- výživa je možná z jídla

nebo

- přímo již upravena na potřeby organismu před, při a po sportování, viz níže :

 Výživa speciálně upravena při sportu :

  • Je určena každému, kdo rád sportuje, jak vrcholovému  tak i rekreačnímu sportovci.
  • Je testovaná na zakázané látky.
  • Je chutná, její příprava je rychlá a rychle se vstřebává, dodává tělu živiny, které potřebuje na přípravu, výkon a regeneraci.
  • Jednotlivé produkty na sebe navazují.
  • Je to ucelený program komplexní výživy dodávající vitamíny, minerály, sacharidy, bílkoviny.
  • Tato výživa je rozdělena dle typu pohybu :

 - pro vytrvalostní sporty (aerobní aktivitu)

- pro silové sporty (anaerobní aktivitu)

  • Je zde možnost individuální úpravy podle specifických a regeneračních požadavků každého sportovce.
  • Tato výživa obsahuje :

- výživu před sportem

- výživu při sportování

- výživu po sportu na regeneraci svalů, což je velice důležité

Nemělo by se zapomínat, že pro svaly je to zátěž a aby se zregenerovaly a připravily se na další trénink, potřebují zvláštní výživu.

Navíc při sportování se tělo více okysličuje, tudíž přijímá více volných radikálů, které nám škodí.

Je proto nutné doplnit výživou antioxidanty, které tyto radikály ničí a tím nám poskytují antioxidační ochranu.

  • Hydratace během tréninku nebo sportování

- je nesmírně důležitá

- již 2% dehydratace snižuje výkonnost o 2%. Což je už znát.

 

Přijďte a vyzkoušejte tuto jedinečnou komplexní výživu s námi.

I přední vrcholoví sportovci

tuto komplexní výživu s velkou oblibou používají :

Christiano Ronaldo

Lionel Messi

Martin Fourcad

Fitness trenéři :

Samantha Clayton, Tom Holland